onsdag 14 april 2010

Dagens matlåda.

Snodde ihop lite sallad och till det lite enkel kräftröra i morse. Enkelt och supergott. Hade jag ätit potatis hade jag nog gjort mig en bakad potatis till. 


Dålig bild... hade inte systemkameran med mig idag...
  • en burk kräftstjärtar
  • några msk creme fraiche
  • en tsk majonäs
  • några cm purjolök
  • örtsalt, peppar
  • cayennepeppar
  • dill
Grovhacka kräftstjärtarna och purjon. Lägg i en skål och blanda ihop med cf och majjo. Krydda och smaka av. Servera med sallad, ägg och avocado. Eller kanske till en bakad potatis?

3 kommentarer:

Stina sa...

Oj vad gött det där såg ut! Kom just på att jag har avocado hemma.... ☺

Heleena ♥♥♥ sa...

Gott!

Jag väntar fortfarande på färsen ;)

Kramen

Finnpajsaren sa...

Just det Helena... ska fixa nån dag! :-)